sinfan - a vonatbarátoknak
Az oldal
 
Mennyi az idő?
 
Számláló
Indulás: 2007-06-13
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazz!
Szerinted lesz bármilyen következménye a porig égett metrónak?

Igen, azonnal kivonják az orosz kocsikat, és újat állytanak forgalomba. (7 / 17%)
Igen, a kcosik egy átfogó műszaki javításon fognak átesni. (17 / 41%)
A felelősöket sem fogják felelősségre vonni... (1 / 2%)
Nem fog semmi se történni, amíg valaki meg nem hal emiatt... (9 / 22%)
Semmi változás nem lesz. Én viszont többet fel nem ülök metróra! (4 / 10%)
Engem ez nem érdekel. (0 / 0%)
Mit zavarjon ez engem?! Túlélő kaland! (3 / 7%)

Szavazatok száma: 41

Létrehozás időpontja:
2011-04-25 19:21:45

Szavazás lezárva:
2012-07-14 22:52:07


Lezárt szavazások
 
MÁV személykocsik

 

Elérhető a személykocsik leírása a Máv-Start honlapján is.

 

Nemzetközi 

1. osztályú 

  • Amz: Középszáma: 19-91 100, 1994-ben készültek a spanyolországi CAF-gyárban, fülkés, 9 darab van belőlük állományban, engedélyezett sebesség 200 km/h (klimatizált)
  • Apmz: Középszám 10-91 100, 1994-ben készült a spanyolországi CAF-gyárban, termes, 8 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • Apmz: Középszáma: 10-71, 1995-ben készült a DWA Bautzeni gyárában, termes, 9 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h (klimatizált)
  • Avmz: Középszáma: 10-91 300, 1997-1998 között készültek a Dunakeszi Járműjavítóban a német DWA megbízásából, fülkés, 15 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • A: Középszáma: 19-80, 1981-ben készültek az NDK-ban, a bautzeni Waggonbau gyárban, fülkés, 17 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h
  • A: Középszáma: 19-30, 1970-ben készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1992-1993 között Dunakeszin átépítve, fülkés, 4 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h

2. osztályú 

  • Bmz: Középszáma: 21-91, 1989-ben készültek a a jugoszláviai GOSA gyárában, fülkés, 13 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • Bmz: Középszáma: 21-91 100, 1994-ben készültek a spanyolországi CAF-gyárban, fülkés, 12 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • Bvmz: Középszáma: 21-91 300, 1997-ben készültek a Dunakeszi Járműjavítóban a német DWA megbízásából, fülkés, 35 db. van állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • Bpmz: Középszáma: 20-91 100, 1994-ben készültek a spanyolországi CAF-gyárban, termes, 18 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • Bpmz: Középszáma: 20-71, 1995-ben készült a DWA bautzeni és ammendorfi gyárában, termes, 24 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h (klimatizált)
  • Bpm: Középszáma: 20-70, 1994-1995 között készültek a DWA ammendorfi gyárában, termes, 26 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h (léghűtéses)
  • B: Középszáma: 20-80, 1981-ben készültek az NDK-ban, a bautzeni Waggonbau gyárban, fülkés, 25 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h
  • B: Középszáma: 20-30, 1970-1971 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1992-1993 között Dunakeszin átépítve, fülkés, 14 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/thumb/a/aa/Felujitott_30-91005ABmz.jpg/270px-Felujitott_30-91005ABmz.jpg
ABmz személykocsi

1-2. osztályú

  • ABmz: Középszáma: 30-91, 1989-ben készültek a jugoszláviai GOSA gyárban, fülkés, 6 db. van belőlük állományban engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • AB: Középszáma: 39-80, 1981-ben készültek az NDK-ban, a bautzeni Waggonbau gyárban, fülkés, 13 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h
  • AB: Középszáma: 39-30, 1971-ben készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1992-ben Dunakeszin átépítve, fülkés, 13 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h

Komfortkocsik 

  • WSpz (nemzetközi): Középszáma: 89-70 500, 1971-ben készült Győrben, a RÁBA gyárban, 1988-ban Dunakeszin komfortkocsivá átépítve, termes, 2 db. van állományban engedélyezett seb. 160 km/h, (klimatizált - beceneve: "Nagykomfort")
  • ARp (belföldi): Középszáma: 84-35, 1970-1971 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1986-1988 között Dunakeszin komfortkocsivá átépítve, termes, 4 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h (beceneve: "Kiskomfort")

Étkező és büfékocsik

  • WRbumz: Középszáma: 88-71, 1995-ben készült a DWA ammendorf-i gyárában, termes, 10 db van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h (klimatizált)
  • WRmz: Középszáma: 88-91, 1994-1995 között készültek a spanyolországi CAF gyárban, termes, 9 van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • WRm: Középszáma: 88-81, 1981-ben készültek az NDK-ban, a bautzeni Waggonbau gyárban, termes, 23 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h

Fekvőhelyes kocsik 

  • Bcmz: Középszáma: 50-91 100, 1994-ben készült a spanyolországi CAF gyárban, fülkés, 9 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h (klimatizált)
  • Bc: Középszáma: 59-80, 1970-1971 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1985-ben Dunakeszin átépítve, fülkés 8 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h
  • AcBc: Középszáma: 43-80, 1970-1971 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1985-ben a Dunakeszi Járműjavítóban átépítve, fülkés, 11 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h

Hálókocsik

  • WLABmz: Középszáma: 71-91 100, 1994-1995 között készültek a spanyolországi CAF gyárban, fülkés, 6 db van állományban, engedélyezett sebesség 200 km/h (klímatizált)
  • WLAB: Középszáma 70-80, 1985-ben készültek az NDK-ban, a Görlitz-i gyárban, fülkés, 10 darab van állományban, engedélyezett sebesség 160 km/h
  • WLAB: Középszáma 70-41, 1978-ban készültek az NDK-ban, a Görlitz-i gyárban, fülkés, 9 darab van állományban, engedélyezett sebesség 160 km/h

Poggyász- és kerékpárszállító 

  • Dms: Középszáma: 95-91, 1995-ben készültek a spanyolországi CAF gyárban, 6 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 200 km/h
  • Ds: Középszáma: 95-80, 1971-ben készült Győrben, a RÁBA gyárban, 1988-1990 között Dunakeszin átépítve, 15 db van belőlük állományban, engedélyezett seb. 160 km/h, (Beceneve "Pakli")

Belföldi 

InterCity kocsik 

1. osztályú 

  • Ap: Középszáma 10-67, 1974-1976 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1994-1995 között, majd 1997-ben és 2000-ben a Dunakeszi Járműjavítóban (második generációs) InterCity kocsivá átépítve, termes, 28 darab van állományban, engedélyezett sebesség 140 km/h (léghűtéses)
  • Apee: Középszáma 19-57, 1979-ben készültek a lengyel Cegielski gyár Poznan-i üzemében, 2008-2009-ben Dunakeszin (harmadik generációs) InterCity kocsivá átépítve, termes, jelenleg 3 db van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h (klimatizált)

2. osztályú 

  • Bp, Bph: Középszáma: 20-67, 1974-1976 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1994-1997 között és 2000-ben a Dunakeszi Járműjavítóban (második generációs) InterCity kocsivá átépítve, termes, 97 darab van állományban, engedélyezett sebesség 140 km/h (klimatizált - a Bph kocsik mozgássérült utasok szállítására is alkalmasak)
  • Bpee: Középszáma: 29-57, 1979-1980 között készültek a lengyel Cegielski gyár Poznan-i üzemében, 2008-2009-ben Dunakeszin (harmadik generációs) InterCity kocsivá átépítve, termes, jelenleg 7 db van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h (klimatizált)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ae/M%C3%81V_IC3_szem%C3%A9lykocsi29.JPG/270px-M%C3%81V_IC3_szem%C3%A9lykocsi29.JPG
Bpee InterCity kocsi

Étkező- és büfékocsik 

  • WRR: Középszáma: 88-67 002, 1971-ban és 1974-ban készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1992-ben a Dunakeszi Járműjavítóban átépítve, termes, 6 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 120 km/h
  • WRR: Középszáma: 88-67 008, 1971-1974 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1995-ban, majd 1998-1999 között a Dunakeszi Járműjavítóban InterCity kocsivá átépítve, termes, 15 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h
  • WRRo: Középszáma: 88-67, 1966-1971 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, termes, 1990-1991 között Dunakeszi Járműjavítóban átépítve, 2 darab van belőlük állományban, engedélyezett sebesség 120 km/h
  • WRy: Középszáma: 08-17, 1976-1977 között készült Dunakeszin, termes, 1 db. van belőle állományban, engedélyezett sebesség 120 km/h (beceneve "Kocsma")

BVmot InterCity motorvonat betétkocsijai és vezérlőkocsija 

  • Amxz: Középszáma: 10-76, 1994-ben készült a Ganz-Hunslet-ben, termes, 3 db. van állományban engedélyezett seb. 160 km/h ((klimatizált - beceneve: "Samu")
  • Bmxz: Középszáma: 21-76, 1994-ben készült a Ganz-Hunslet-ben, termes, 3 db. van állományban engedélyezett seb. 160 km/h ((klimatizált - beceneve: "Samu")
  • Bmxtz: Középszáma: 80-76, 1994-ben készült a Ganz-Hunslet-ben, termes, 3 db. van állományban engedélyezett seb. 160 km/h (BVmot motorkocsi vezérlőkocsija, klimatizált, beceneve: "Samu")

Gyorsvonati kocsik 

1. osztályú

  • A: Középszáma: 19-35, 1971-ben készült Győrben, a RÁBA gyárban, 1995-ben a Dunakeszi Járműjavítóban átépítve, fülkés, 9 db. van belőlük állományban, engedélyezett sebesség 120-140 km/h
  • Ao: Középszáma: 19-37, 1979-ben készültek a lengyel Cegielski gyár poznań-i üzemében, fülkés, 62 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 120 km/h

2. osztályú 

  • B: Középszám: 20-35, 1971-ben készült Győrben, a RÁBA gyárban, 1996-ban Dunakeszin átépítve, fülkés, 71 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 120 km/h
  • B: Középszáma: 20-37 300, 1975-1976 között készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1996-ban Dunakeszin átépítve, fülkés, 57 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 120 km/h
  • Bo: Középszáma: 20-37, 1979-1980 között készültek a lengyel Cegielski gyár poznań-i üzemében, fülkés, 144 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 120 km/h
  • Bko: Középszáma: 20-37, 1979-1980 között készültek a lengyel Cegielski gyár poznań-i üzemében, 1990-1991 között a Dunakeszi Járműjavítóban (első generációs) InterCity kocsivá átépítve, fülkés, 32 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 120 km/h
  • Bp: Középszáma: 29-05, 1972-1973 között Dunakeszin készült Ap-k 1988-1989 között átépítve, majd 2002-2005 között lefokozva, 145 db. van belőlük állományban, engedélyezett sebességük 120 km/h
  • By: Középszáma: 20-17, 1972-1980 között készültek Dunakeszin, termes, 207 db. van állományban, engedélyezett sebességük 100-120 km/h (létszámuk folyamatosan csökken)
  • Byh: Középszáma: 20-06, 1972-1980 között készültek Dunakeszin, 1995-1996 között ugyanott átépítve, termes, 20 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 100-120 km/h (mozgássérült utasok szállítására is alkalmasak)
  • By, Byee: Középszáma: 21-55, 1978-1982 között készültek az NDK-ban, Halberstadtban, 2006-2007 között érkeztek Magyarországra, termes (Aby, Abyee-ből lefokozottak középen fülkések), 190 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h (beceneve: "Halbi" - bővebben: Halberstadti kocsi)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/thumb/9/99/Bokocsi.jpg/270px-Bokocsi.jpg
Bo gyorsvonati kocsi

1-2. osztályú 

  • ABy, AByee: Középszáma: 31-55, 1978-1982 között készültek az NDK-ban, Halberstadtban, 2006-2007 között érkeztek Magyarországra, termes, középen - 1. osztályú - fülkés, 43 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h (beceneve: "Halbi" - bővebben: Halberstadti kocsi)

Vezérlőkocsi 

  • Bybdtee: Középszáma: 80-55, 1978-1982 között készültek az NDK-ban, Halberstadtban, 2006-2007 között érkeztek Magyarországra, termes, kerékpár szállítására alkalmas, 27 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h (felújított "Cirmos" V43-as mozdonyok vezérlőkocsija, beceneve: "Halbi", bővebben: Halberstadti kocsi)

Poggyász- és kerékpárszállító

  • Byd, Bydee: Középszáma: 84-55, 1978-1982 között készültek az NDK-ban, Halberstadtban, 2006-2007 között érkeztek Magyarországra, 40 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h (beceneve: "Halbi" - bővebben: Halberstadti kocsi)
  • D, Db, Dl: Középszáma: 92-47, 1971-ben készültek Győrben, a RÁBA gyárban, 1997-ben Dunakeszin átépítve, 7 db. van belőlük állományban, engedélyezett sebesség 140 km/h, (Kerekesszékesek és kerékpárok szállításra alkalmas)
  • Bd: Középszáma: 84-44, 1988-1990 között Győrben a RÁBA gyárban készült poggyászkocsik 2010-ben Szolnokon átfestve, majd kerékpárszállító személykocsivá átminősítve, 5 db van belőlük állományban, engedélyezett seb. 140 km/h

Elővárosi és helyközi 

2. osztályú 

  • Bhv: Középszáma: 20-07, 1970-1972 között készültek Dunakeszin, termes, ? db. van belőlük állományban (a MÁV legnagyobb létszámú kocsitípusa), engedélyezett seb. 100 km/h)
  • Bhv: Középszáma: 20-05 550, 1970-1972 között készültek Dunakeszin, 1998-1999 között Szolnokon és Dunakeszin átépítve, termes, 40 db. van belőlük állományban, engedélyezett sebesség 120 km/h (beceneve "Szürke Bhv, Patkány Bhv")
  • Bhv: Középszáma: 20-05 582, 1970-1972 között készültek Dunakeszin, 2000-2001 között Szolnokon és Dunakeszin átépítve, termes, 19 db. van belőlük állományban, engedélyezett sebesség 120 km/h, (beceneve "Posta Bhv")
  • Bhv: Középszáma: 20-05 601, 1970-1972 között készültek Dunakeszin, 2002-2004 és 2007-2009 között Dunakeszin átépítve, termes, 216 db. van belőlük állományban, engedélyezett sebesség 120 km/h, (beceneve "Posta Bhv")
  • Bhrv: Középszáma: 20-05 500, 1963-1970 között készült Dunakeszin, 1997-ben Szolnokon átépítve, termes, 5 db. van belőlük állományban, engedélyezett. seb 120 km/h

Poggyász- és kerékpárszállító 

  • BDbhv: Középszáma: 82-28, 1963-1970 között készültek Dunakeszin, 1996-ban Szolnokon átépítve, termes, 2 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 100-120 km/h
  • BDbh: Középszáma: 82-28 100, 1962-1967 között készült Dunakeszin, 1996-ban Szolnokon átépítve, termes, 2 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 100-120 km/h
  • BDh: Középszáma: 81-27, 1961-1970 között készültek Dunakeszin, 1984-1985 között ugyanott átépítve, termes, 20 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 100-120 km/h


BDt 406 vezérlőkocsi

Vezérlőkocsik

  • BDt: Középszáma: 82-27 100, 1962-1967 és 1969-1970 között készültek a Dunakeszi Járműjavítóban, poggyászteres, termes, 19 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 100 km/h (M41-es mozdonyok ingavonati vezérlőkocsija)
  • BDt: Középszáma: 82-07 300, 1965-1970 között készültek Dunakeszin, 1997-ben Szolnokon átépítve, poggyászteres, termes, 31 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 120 km/h (V43-as mozdonyok ingavonati vezérlőkocsija)
  • BDt: Középszáma: 82-27 300, 1962-1967 között készültek Dunakeszin, poggyászteres, termes, 13 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 100 km/h (V43-as mozdonyok ingavonati vezérlőkocsija)
  • BDt: Középszáma: 80-05 400, 1962-1972 között Dunakeszin készült járművekből 1999-2000 között létrehozott új vezérlőkocsi típus a felújított 20-05 550 sorozatú "Szürke Bhv" kocsikhoz, poggyászteres, termes, 6 db. van állományban, engedélyezett sebességük 120 km/h (V43-as mozdonyok ingavonati vezérlőkocsija)
  • BDt: Középszáma: 80-05 406, 1962-1972 között Dunakeszin készült járművekből 2003-2004 között létrehozott új vezérlőkocsi típus a felújított 20-05 583 és 20-05 601 sorozatú "Posta Bhv" kocsikhoz, poggyászteres, termes, 55 db. van állományban, engedélyezett seb. 120 km/h (a felújított "Papagáj" V43-as mozdonyok ingavonati vezérlőkocsija)
  • BDbt: Középszáma: 80-07 300, 1962-1967 között készültek Dunakeszin, 1996-ban Szolnokon átépítve, poggyászteres, termes, 12 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 100-120 km/h (V43-as mozdonyok ingavonati vezérlőkocsija)
  • BDbt: Középszáma: 80-27 351, 1962-1967 között készültek Dunakeszin, 1997-ben Szolnokon átépítve, poggyászteres, termes, 12 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 100 km/h (V43-as mozdonyok ingavonati vezérlőkocsija)

Motorvonatok

MDmot betétkocsijai és vezérlőkocsija

  • Bx: Középszáma: 20-05, 1969-1975 között készültek a Ganz-MÁVAG-ban, termes, 89 db. van belőlük állományban, engedélyezett seb. 80-100 km/h (beceneve: "Piroska", létszámuk folyamatosan csökken)
  • Btx: Középszáma: 27-05, 1969-1975 között készültek a Ganz MÁVAG-ban, termes, kb. 19 db. van belőlük állományban, a motorvonat fűtéséhez generátor működik benne, engedélyezett seb 80-100 km/h (MDmot mozdonyok vezérlőkocsija, az MDmot-ok selejtezésével létszámuk folyamatosan csökken, beceneve: "Piroska")

BDVmot, BVhmot betétkocsijai és vezérlőkocsija

  • Amx: Középszáma: 11-05, 1990-1991 között készült a Ganz MÁVAG-ban, termes, 4 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 120km/h (beceneve: "Selyemhernyó")
  • Bmx: Középszáma: 22-05, 1987-1990 között készült a Ganz MÁVAG-ban, termes, 36 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 120km/h (beceneve: "Hernyó")
  • Bmx: Középszáma: 21-05 100, 1992-1993 között készült a Ganz Hunslet-ben, termes, 40 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 120km/h (beceneve: "Hernyó")
  • Bmxt: Középszáma: 21-05, 1987-1990 között készült a Ganz MÁVAG-ban, poggyászteres, termes, 20 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 120km/h (BDVmot és a BVhmot motorvonat vezérlőkocsija - beceneve: "Hernyó")
  • Bmxt: Középszáma: 80-05 200, 1996 között készültek a Ganz Hunslet-ben, poggyászteres, termes, 2 db. van belőle állományban, engedélyezett seb. 120km/h (BDVmot és a BVhmot motorvonat vezérlőkocsija - beceneve: "Hernyó")

Bzmot mellékkocsijai

  • Bzx: Középszáma: 24-28 500, 1977-1984 között készültek a csehszlovákiai Studenka gyárban, termes, 239 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 80 km/h (Bzmot motorkocsi mellékkocsija, beceneve "Studenka", létszámuk folyamatosan csökken)
  • BDzx: Középszáma: 83-28, 1977-1984 között készültek a csehszlovákiai Studenka gyárban, poggyászteres, termes, 87 darab van belőlük állományban, engedélyezett seb. 80 km/h (Bzmot motorkocsi mellékkocsija, beceneve: "Börtön Bz", létszámuk folyamatosan csökken)

InterPici mellékkocsi

  • Btzx: Középszáma: 80-28 800, 1977-1984 között készültek a csehszlovákiai Studenka gyárban, 1996-2002 között Szombathelyen InterPicivé átépítve, termes, 5 darab van állományban, eng. seb. 90 km/h (klimatizált)

Kisvasúti 

  • Ba: Középszáma: 25-01 485, 1950-ben készült a Ganz-MÁVAG-ban, termes, engedélyezett seb. 30 km/h
  • Ba: Középszáma: 25-01 489, 1963-ban készült a Győri Rába gyárban, termes, engedélyezett seb. 30 km/h
  • Ba: Középszáma: 25-01 483, 1960-1961 között készültek Debrecenben, termes, engedélyezett seb. 30 km/h
  • Ba: Középszáma: 25-01 555, 1963-ban készült a Győri Rába gyárban, termes, engedélyezett seb. 30 km/h
  • Ba-w: Középszáma: 25-01 400, 1958-ban készültek Debrecenben, termes, engedélyezett seb. 50 km/h
  • Ba-w: Középszáma: 25-01 400, 1959-1961 között készültek Debrecenben és a Győri Rába gyárban, termes, engedélyezett seb. 60 km/h
  • Ba-w: Középszáma: 25-01 450, 1949-ban és 1958-ban készültek Debrecenben és a Győri Rába gyárban, termes, engedélyezett seb. 25-60 km/h
  • BDa-w: Középszáma: 25-01 600, 1958-ban készültek Debrecenben, poggyászteres, termes, engedélyezett seb. 60 km/h

 

Kép és szöveg: Wikipédia

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Nagyvas
 
Városi vasút
 
Virtuális vasút
 
Letöltések
 
Videók
 
Linkek
 
Szavazz!
Mi a véleményed? Újra akarják indítani a magyar vasúti gyártást.

Meg fog valósulni, hamarosan magyar mozdony húzta magyar kocsikon fogunk utazni. (7 / 28%)
Fejeznék be a 3G IC projektet. (2 / 8%)
Ugyan már! Nem lesz ebből semmi. "Nincs pénz." (3 / 12%)
Kár volt anno a Ganzot tönkretenni... (11 / 44%)
Remélem ez csak egy vicc! (2 / 8%)

Szavazatok száma: 25

Létrehozás időpontja:
2011-04-25 19:25:07

Szavazás lezárva:
2012-07-14 22:52:12


Lezárt szavazások
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak